donderdag 3 oktober 2013

The walk in the park

Ik zou veel kunnen schrijven over een fantastisch weekendje uit met manlief. Hummeltje bleef bij zijn super lieve onthaalmoeder (en zoveel meer), en ook mijn papa kwam een paar dagen voor entertainment zorgen. (En dat heeft hij geweten, denk ik). Wij genoten. Van de eerder aangekondigde wandeling in het park (http://www.hoopjes.blogspot.be/2013/07/geen-wandeling-in-het-park.html). Van elkaar. Van de Noord-Franse weiden en dorpjes. 
Ik zou ook kunnen schrijven over de voorbije chemo. Die liep even mis toen ik allergisch reageerde op een van de produkten en in een soort van shock ging. Uiteindelijk kon ik dezelfde dag toch naar huis, maar er is weer een zorgje bij. Wat als de allergie blijft?
Ik schrijf er even niet over, want de chemo maakt me deze keer heel erg moe en ik kan niet creatief denken. Maar er zijn wat beelden. Die zeggen ook wat, niet?


Wandelen in le grand jardin in Châlons-en-Champagne


Neen, dit is niét de ziekenhuisvijver. Heerlijk genieten... 



Toekomst


Het zwanenmeer


Geluk zien maakt gelukkig 



Loving antiques




Geen opmerkingen:

Een reactie posten