dinsdag 28 juni 2016

date

Ik ben aan het daten. Internetdaten dan nog. 
Maar ik was toch getrouwd? 
Oh ja, nog steeds, en alles nog prima in orde hoor. Het daten betreft een stel dames die ik ook via blogs en later wat beter via facebook leerde kennen, en die nu eens 'in real' zouden afspreken. Beetje eng toch, want zouden we tussen pot en pint evenveel te vertellen hebben als achter het anonieme computerscherm? En wat als het niet zou klikken? Als iedereen helemaal anders zou zijn in het echt? 
Wat mij betreft, viel het reuze mee. Het babbelen vlotte meer dan goed en enkelen van ons gingen zelfs nog even op café om nog iets te drinken.  Nu ja, met een stel mama's onder elkaar kan je je helemaal laten gaan in de kinder en andere praat, zonder dat het echt gaat vervelen.   Date geslaagd en voor herhaling vatbaar! 
En woensdag gaan manlief en ik nog eens uit. Hummeltje mag op school logeren, en wij profiteren! Wedden dat we meer dan eens de vraag gaan stellen hoe het Hummeltje zou vergaan? 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten