woensdag 28 maart 2012

babboe

De eerste keer dat ik hem zag was ik er al verliefd op. Een winter en zomer lang heb ik van hem gedroomd. Beetje bij beetje kwam hij dichterbij. Op internet gezocht. En gevonden!  En kijk,  nu staat hij hier voor mij. Groot, nostalgisch, oergezellig. Onze bakfiets! En wat een dag om hem in te zegenen! We zijn al samen gaan winkelen (hele kartonnen melk erin, bloemen, handtas, lege flessen, rommel, allemaal geen probleem), en hebben gezellig met zijn allen de buurt verkend. Mams aan het stuur, hummeltje in de bak en paps ernaast. Dit is echt genieten. Ik kan niet wachten op onze eerste picknick. Laat de zomer maar komen.



2 opmerkingen:

  1. Leuk nog een berichtje van je te lezen. Ik volg je blog nog altijd met veel interesse, maar reageer niet altijd (ga ik vaker proberen doen). Ziet er inderdaad heel tof uit zo een bakfiets, en al zeker helemaal als er een klein ventje in zit. Maar is dat dan niet heel zwaar om te duwen als dat vol met gerief zit, maar misschien gaat het bij jullie niet zo vaak bergop als bij ons.

    BeantwoordenVerwijderen