donderdag 3 november 2016

als je maar de juiste kant op kijkt ...











Het zou een levensles kunnen zijn, maar eigenlijk heb ik het gewoon over de Belgische kust. Ik vind die toch zo ongelooflijk lelijk. Maar vorig weekend herontdekte ik haar schoonheid. Je moet de juiste richting uit kijken, in het juiste seizoen gaan en leuk volk meenemen; dan valt het best mee. En het komen en gaan van wolken en zon, zorgt soms zelfs  voor iets magisch. 
In de foto's zie je de lelijkheid van de kust opduiken, haar schoonheid,  mijn lief petekindje, haar tweelingzusje, hummeltje  en de schaduw van mijn nicht.

















 









1 opmerking:

  1. Ik heb ook zo een kijk op onze kust!
    Kan meer genieten van Zeeland, maar toch als je er bent (in inderdaad het juiste seizoen) kan het er zo mooi zijn!

    BeantwoordenVerwijderen