woensdag 5 oktober 2011

helpdesk deel zoveel

Ik moet het bloglandschap echt eens beter bestuderen. Ik slaag er niet meer in reacties te plaatsen. Zelfs niet bij mijn eigen berichtjes.
Daarom, aan de lieve schrijvers/schrijfsters hier: dank je wel voor de opbeurende woorden. En voor jullie : al het beste gewenst! Ik houd mijn beide duimen in de lucht (in zoverre ik ons hummeltje niet in mijn armen houd - maar dan blijven de vingers in gedachte gekruist).
Reacties volgen zodra ik tijd - en (even eerlijk) goesting - heb om me rustig achter de PC te zetten, zonder dat er een kleintje meetypt en zonder dat de moeheid het overneemt. (en zo zijn er weinig momenten).
Ik neem trouwens, met schaamrood op de wangen, alle (voor-)oordelen terug, die ik ooit uitsprak over moeders.

1 opmerking:

  1. Ben blij te lezen dat het goed met je gaat! Ik heb ook een hele tijd niet kunnen posten en sinds enkele weken zonder problemen, zonder dat ik er iets voor gedaan heb ... dan ben ik maar beginnen posten onder anoniem - maar je hebt niet altijd die mogelijkheid.

    BeantwoordenVerwijderen