maandag 7 juli 2014

Mooie dagen

Het waren mooie dagen. Tussen pannen, mijn lieve mannen, vrienden en veel mensen op een wei vol muziek. En ik heb een paar foto's, jawel! 

De helft van Snakes in Exile (folk) kwam een concert geven in onze huiskamer


Denk hier opzwepende folkmuziek met  tweestemmige zang bij

En nog wat sfeer ...  en hopelijk binnenkort een geluidsfragment (heeelp manlief!)

Ik kreeg een tuinboeketje van onze lieve huishoudster


Een échte blogster (maar wie ook weer?) bracht me op dit schitterende idee:
een keukenhanddoek transformeren tot broodzak. Poepsimpel, maar superhandig en leuk! 

Hummeltje ontdekte washi tape en maakte er een kunstwerk mee



En ik wentelde me in de suikervrije recepten en toverde banaanbonbons tevoorschijn. Heeeerlijk! Het hele bonbonboek (Voezo.nl) gaat hier nog de revue passeren, denk ik zo. 


En tenslotte ...mmm... geen commentaar

4 opmerkingen:

  1. dat zien er leuke dagen uit :-)
    banaanbonbons? nog nooit gegeten, kan niet slecht zijn, ga eens kijken op de site die je vermeldt. Die laatste foto, zo grappig :-D

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De banaanbonbons staan, denk ik, niet op de site, maar in het 'bonbonboekje'. Om kort samen te vatten: snijd 3 bananen in stukjes van 2 cm, smelt 80 gr bittere chocola (90% of meer) samen met 3 etl pindakaas. Doop de bananenstukjes hierin (dit is knoeiwerk!, tenzij jij een tip hebt?), en strooi er wat kokospoeder over. 2 u in de diepvriezer en klaar! Het is mij alleen niet duidelijk of je ze dan bevroren opeet? Ik liet ze een beetje op temperatuur komen, maar toch nog bevroren. Anders 'smelt' de banaan en dat is een smurrie...

      Verwijderen
    2. dat ga ik eens maken, twijfel alleen over de pindakaas, geen echte pinda-fanaten buiten mij hier thuis maar dan zeg ik dat niet he :-)

      Verwijderen
    3. hey mag ik je emailadres dan kan ik je de fotootjes doorsturen! mijn email is veroniquedewilde14@gmail.com

      Verwijderen