woensdag 18 juli 2012

Oogst nr. 1

Ik voel me een tiener met een knutselclubje. Alleen ben ik al de 30 gepasseerd. Maar kijk: we hebben een eerste oogst en zijn er trots op! Even het pad van het naaien verlaten (jaja, ik was eraan begonnen!) en de makkelijkere weg opgegaan van de flockfolie. De sjabloontjes kunnen we volgende keer meteen gebruiken voor de kaartjesmaakavond. Een vriendin wilde net als ik aan het knutselen gaan, maar raakte ook niet aan de gang. Dus nu komen we samen om van alles en nog wat te proberen. Staan op het menu: flockfoliecadeautjes (t-shirts, turnzakjes, luiertasjes, ...), naaiwerk (ook zakjes e.d.), kaartjes maken, meubels pimpen en wie weet wat nog allemaal. Maar dus hier de eerste oogst:

3 opmerkingen:

  1. He, leuk, ook aan de knutsel gegaan :) Laat je ook eens een naaiprojectje zien??

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. O, ik heb ondertussen al wat gezien ;) Die stoelsokjes vind ik echt super leuk, heb je dat zelf bedacht?

      Verwijderen
  2. Ik denk eerlijk gezegd dat ik dat eens ergens gezien heb. VT wonen misschien?

    BeantwoordenVerwijderen