zaterdag 7 juli 2012

What a beautiful da-a-ay

what a beautiful time. 
Niet dat het vandaag zo'n bijzondere ochtend is, maar de woorden en melodie zinderen lekker na. Gaan, was het. Luisteren, dansen en genieten, in t-shirt zonder mouwen. Om maar te zeggen dat het een prachtige zomeravond was. De Levellers. Daar kan je toch niet anders dan vrolijk van worden?  En nu ik er toch bij stilsta (dat zou ik wat vaker moeten doen), het is wel degelijk een mooie ochtend. Vooral omdat we ons gisterenavond ook lekker hebben ontspannen. Letterlijk 'lekker', want we zijn uit gaan eten. Uitgebreid (lees: een viergangenmenu). Samen met mijn nichtje en haar vriend, die met hun baby-tweeling maar al te graag eens mee ertussen uit wilden knijpen. En mooie ochtend ook, omdat hummeltje lief in bloot bovenlijf naast me zit met een kommetje muesly, en vooral met een brede glimlach. Hij wordt groot. Heeft al lange slanke beentjes en is dus bijna geen peuter meer. Binnenkort post ik nog eens wat fotootjes, zij het altijd een beetje onherkenbaar. Iets anders mag niet, en eigenlijk ben ik daar niet eens rouwig om. Veel te kwetsbaar.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten