dinsdag 27 mei 2014

Taaaaaaaaaliaaaaaaaaaa

Ik voel me weer wat beter, al wil de regen als spelbreker wel eens tussenkomen. Stilaan ben ik de koffers aan het klaarmaken om op vakantie te vertrekken. Als chaoot geen eenvoudige klus, maar ik hou me sterk dat ik het kan. Ik doe het trouwens op een ultiem rustig tempo en neem vooral tijd om rustig te eten, af en toe even te zitten (jawel, manlief, je gelooft het nooit, maar het gebeurt!), het huis uit te gaan voor een buurtbabbel en een avondje te organiseren om kraanvogels te vouwen voor Lulu. En tussendoor werk ik een themaatje vakantievoorbereiding af. De angst voor van-alles-en-nog-wat lijkt te verzuipen in de regen, en dat is natuurlijk niet slecht. Ultieme vrolijkheid voel ik nog niet, maar ik ben er zeker van dat de eerste pasta aolia in Italië mij wel zal kunnen vermurwen. En vertelde ik al dat Hummeltje ook weer zijn draai lijkt te vinden? Hij is al helemaal "intoe" vakantie, en is van plan het zwembad in Taaaaaliaaaa onveilig te maken. En hij weet dat hij heeeeeeeeeeeeeel lang in de auto zal moeten zitten. Maar of dat genoeg is? Wordt vervolgd...

1 opmerking:

  1. de voorpret van vakantie is altijd leuk! wat een leuk idee om een kraanvogel-avond te organiseren, als je dichter woonde, kwam ik je helpen :-)
    groetjes
    veronkiedw.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen