zondag 7 augustus 2016

Trouwen - anders

Wij mochten woensdag naar een origineel trouwfeest. Het soort van 'origineel' waarvan het je verbaast dat je het nog niet eerder zag of hoorde.  Het bruidspaar voorzag een trouwfestival op (makkelijke) harde ondergrond (een speelplaats), inclusief dranktent, eetkraampjes, zittenten, een muziek- en dansplek en zelfs een sigarentent.  Ook viparmbandjes en tal van leuke details waren voorzien. Kartonnen bordjes, bekers, bestek en toebehoren lagen in paraplu's, in hang en andere opbergers, die ik me net nu niet meer kan herinneren. Bij dit feest moest je niet op je plek blijven zitten. Als je wilde eten en drinken, moest je zelfs van je stoel af, en dat maakte het zoveel minder statisch dan vele andere feesten. Jaja, ik was fan. Al zal ik bij het dansgedeelte nooit uit de bol gaan, en blijf ik vragen hebben bij een openingsdans (intiem dansen, wie dat nu graag in het midden van al die blikken?). Dat de feestelijkheden al in de namiddag begonnen, en wij moe maar voldaan al om 23 uur naar huis konden, was (zeker voor mij) ook goed meegenomen. Voor herhaling vatbaar dus. Wie wil er binnenkort eens trouwen? 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten