zaterdag 30 april 2011

mamavriendin

Baby twee voor april is geboren. Ik was voorbereid op een heftig einde van april, maar tot nu toe valt het mee. Nog geen zichtbare tranen. Ik ben zelfs trots op vriendin-lief. De eerste in mijn nabije omgeving die zich mama mag noemen. 
Facebookreacties mijd ik liever, net als het spitsuur in het ziekenhuis. Het blijft moeilijk al de 'proficiats' te incasseren. Het was raak nog voor ze er echt aan waren begonnen. Toen ze, enkele weken voor hun huwelijk, nog knallende ruzie hadden (en niet eens over onbenulligheden). Maar ze doen het goed sindsdien. Zijn gelukkig. Druk druk druk druk ook, en dat zal nu niet verbeteren, vrees ik. Nog minder bereikbaar? En misschien wel liever op stap met andere koetsduwers? Ik wacht rustig af. En ik hoop, toch wel meer nog dan gisteren, dat ik verhalen met haar delen kan.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten