woensdag 1 juni 2011

als de kat van huis is ...

... moet ik mijn weg toch wel even zoeken ...
Manlief is op lang weekend met goede vriend S. Ik vind het super dat ze dat doen. S. zal een druk leven krijgen (kindje en bouwvergunning in aantocht), en stiekem hopen wij dat voor ons hetzelfde geldt. (althans het kindje; bouwvergunning is al verzilverd.) Dus het is zo'n beetje het laatste tripje dat verder gaat dan center parks en de kust.
Het is de eerste keer dat ik een aantal dagen alleen thuis ben. Ongeveer een uur nu, en ik weet er me al geen blijf mee. Kan ook wel aan moeheid liggen (de kat heeft heropvoeding nodig. Miauwen hoort niét 's morgens om 6u30, net zo min als tegen onze slaapkamerdeur krabben.)
Wat zijn de plannen? Naaimachine uittesten, lakentje proberen te maken (er moest maar eens een wieg komen ooit), daarna kussensloop. Muziek maken, soapserie volgen, familiebezoek, trouwfeest, gras maaien, lezen en niets doen. Ik begin alvast met het laatste.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten