zaterdag 4 juni 2011

Helpdesk

Iemand een idee hoe ik mijn volgers op mijn blogpagina kan tonen?

6 opmerkingen:

  1. dashboard > Ontwerpen > gadget toevoegen = volgers

    Tober

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Tober, Ik heb het 'gadget' toegevoegd, maar mijn volgers verschijnen niet, voor zover ik kan zien. Ik heb dus wel het item, maar het lijkt alsof ik geen volgers heb...
    Iemand een idee?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ze staan erop hoor je volgers ! ;-) Fijne blog !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gek, ik zie ze niet? Toch niet hier thuis... Manlief ziet ze wel op't werk. Mysterie mysterie.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke site ook, kidsdinge! Een onthoudertje.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het ligt aan onze geïnfecteerde computer. Ik zal mijn volgers dus eens elders moeten raadplegen. Bij deze: 't is niet uit desinteresse dat ik nog niet ben komen piepen. 't Is de pc die niet mee wil.

    BeantwoordenVerwijderen