zaterdag 4 juni 2011

snurfen

Ik snurf (surf en snuffel) nogal graag tussen websites voor kinderkleding, babykleding, beddengoed en zo. Noem het een beetje een afwijking, want voorlopig kan ik er niet veel mee doen. Maar als het nodig is, weet ik het alleszins meteen te vinden. En... deze collectie vind ik écht de max: Lilybalou (zie de collectie via hun facebookpagina: http://www.facebook.com/media/set/?set=a.169456536438405.52243.134031936647532). Helemaal mijn ding. Ik zou de hele collectie meteen in huis halen. (Voor als manlief dit leest, ik méén dit natuurlijk niet helemaal, want misschien is de prijs ook de max).
Nog leuke sites: de kleine zebra, mevrouw de uil, moonkidsstore, noordt, retrokids ...
Heerlijker nog zou zijn om het zelf te kunnen maken. Ik zou er gisteren aan beginnen, maar de naaimachine heeft het begeven (nog voor ik van start kon gaan). Die moet dus eerst naar de naaimachinedokter, en dan begin ik er écht aan.

3 opmerkingen:

  1. Mooi hé die kleuren!

    Je kunt ook uit de hand naaien met naald en draad, patchwork. Ik ben bezig een 'verversmat' te maken maar die bezigheid ligt momenteel stil, tot de regen terug komt.

    Tober

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kleertjes!

    Omdat verschillende keren 'kussensloop naaien' zag staan, is dit misschien wel iets voor jou?:
    http://www.freshlypickedblog.com/2010/01/pillow-case-dress-tutorial-revisited.html

    Het staat ook op mijn to do list. Het liefst zou ik het ooit voor een eigen kindje maken. Ik denk dat ik het, als het ooit afgeraakt, aan mijn metekindje ga geven.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dag D,
    Leuke link die je doorstuurt! Ga ik zeker eens proberen. Maar ik wacht nog even op een werkende naaimachine. De suggestie van Tober is wel leuk, maar niet bestand tegen mijn gebrek aan geduld :-)
    Tober, bewonderenswaardig dat het jou met de hand lukt! Post je het eindresultaat op je blog? Ben benieuwd!

    BeantwoordenVerwijderen