maandag 8 augustus 2011

wachten

en wachten en wachten op een telefoontje. Daaruit bestaat mijn dag. Tussendoor werk ik natuurlijk. Gelukkig. Een beetje afleiding is gewenst, al loopt het in de arbeid niet echt van een leien dakje. Sommige mensen zou je toch echt ... !!! Grrrr ... Maar we blijven rustig. En geduldig, ook daar.  Volgens mij heb ik nood aan wat meer energie. Mijn beste medicijn daarvoor is sporten, dus hier mijn plan: ik schrijf me in voor een loopwedstrijd, 10 kilometer. Een beetje training is dan wel gewenst. De eerste 5 keer zijn de moeilijkste. Door die sloomheid heen bijten. En eens mijn adrenaline begint te stromen, ga ik naar mijn uitje verlangen. Naast die eerste aanzet heb ik nog een goede planning nodig. Morgen: check! Woensdag, donderdag, vrijdag: onmogelijk. Zaterdag, zondag: check! En dan zijn we vertrokken. (Ik heb dat een aantal berichten geleden nog eens gezegd, maar ach... we geloven!)

2 opmerkingen:

  1. Hey!

    10 km is echt niet niks! Welke wedstrijd heb je voor jezelf als doel gesteld?

    Het zou eerlijk gezegd niks voor mij zijn maar ik moet toegeven dat het wel een perfecte afleiding is: goedkoop, gezond en goed om je hoofd helemaal leeg te maken!

    Succes ermee!

    Groetjes,
    D.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi D, het is niet echt een wedstrijd hoor. Een stadsloop in oktober. Tijd maakt niet uit. Het is enkel om mezelf met zachte dwang op te leggen wat regelmatiger te gaan lopen. 5 tot 7 kilometer ben ik gewoon. Nu een kwestie van die paar extra kilometertjes erbij te krijgen!

    BeantwoordenVerwijderen