vrijdag 13 februari 2015

Lentekriebels

Woensdag ontpopte de eerste lentegeur zich al.  En ook de kleur was nét anders dan de dag ervoor. Vogels floten zelfbewuster. Meer aanwezig. Vandaag nog dat tikje meer. Mijn mondhoeken hellen net iets meer naar boven. Ik voel lente. 
Ik voelde het ook tijdens een niet-helemaal-maar-toch-een-beetje toevallige ontmoeting met een lieve vrouw. En in een onverwacht bezoekje aan mijn droomhuis - of toch aan de mensen die er wonen. Artuur werd twee kadertjes armer, en mijn toekomstige toiletruimte twee kadertjes rijker. Mijn mindspirit enkele spreuken wijzer. De zon kriebelde mijn handen, die dan eindelijk toch in actie wilden schieten. De te verven items staan nu verzameld in de verf-ruimte. Intussen werden bij dezelfde Artuur technieken geleerd om een kussensloop te pimpen. En ideeën werden (veel te laat - toen ik eigenlijk moest slapen) verzameld om bij de volgende workshop een tote bag te pimpen met dezelfde technieken. En mijn lentegevoel was helemaal compleet toen ik vernam dat ik via Ideereesiklee dit leuke geschenk had gewonnen. Alleen maar omdat ik de lente bezong.  Al vindt Frank Deboosere het niet; het ís lente. 





zon = buiten spelen


(oost) west, thuis best






1 opmerking:

  1. Ik voel dat ook. Ik zie het ook aan de kleur van de lucht. Jawel, je hebt gelijk 't is begonnen - de lente :)

    BeantwoordenVerwijderen