maandag 17 maart 2014

Lekker, gezond en mooi

Ik ontdekte een heerlijke, maar oh zo gevaarlijke website. Allemaal pure, eerlijke producten, en daar heb ik een zwak voor. Vooral tijdens die vele momenten dat ik me (alweer) voorneem om gezond (lees biologisch) en meer suikervrij te eten. Ik  snoep veel te veel tussendoor (die paaseitjes!!), en ben altijd opnieuw op zoek naar gezondere snacks die mij van de chocolade kunnen afhouden. Zou ik ze bij deze gevonden hebben? Ik heb alvast een lange lijst 'wanted'-producten geselecteerd. Er staan ook een RVS-bewaardoos en een niet lekkende en niet geurende drinkbeker voor Hummeltje op de lijst. Het lijkt wat duurder, dus ik ga me nog even beraden over alles. Kwestie van manlief ook te vriend te houden, want sinds ik het webwinkelen heb ontdekt, is het gezinsbudget drastisch geslonken. Laten we vooral de website in het geheugen bewaren. Voor als ... of ooit ... of gauw. 


foto beginpagina

Geen opmerkingen:

Een reactie posten