maandag 13 mei 2013

Roze

Het proces gaat heel erg traag. Vannacht heb ik een slechte nacht gehad waarin ik geen houding kon vinden die aangenaam was. Ik kan het niet meer benoemen. Is het pijn? Misselijkheid? Honger? Alleszins een ongemakkelijk gevoel in mijn rechterzij. Vreemd genoeg kijk ik toch terug op een productieve dag. Ik dacht dat ik heel veel had gelegen/geslapen, maar intussen heb ik ook regelmatig gegeten, jawel, en 7 van de 15 fotokadertjes uit onze living onder handen genomen. Ze werden geschuurd en kregen een eerste verflaag, zodat ze straks matchen met ons nieuw behangetje. Want, hoera hoera!, morgen komt het roze papier met bloemen en vogels eindelijk tegen de muur. Kleur van de fotokadertjes bevalt me trouwens. Gelukkig maar, want het is nagenoeg hetzelfde als dat van het toekomstige papier. Roze dus. Een soort aardbei-yoghurt-roze, maar iets zachter. Misschien zelfs een lila-grijze schijn erin. Ik had haast het miniscule verfpotje leeg geten, gelet op mijn groot aantal dagen van voedselontbering. Gelukkig bleef ik er met mijn hoofd bij. In de loop van de week staat de tweede verflaag op de planning en natuurlijk de overblijvende kaders. Die gaan nog een ander kleurtje krijgen in bijpassende tint, maar ik ben vergeten welke kleur ik precies gekocht heb. Een verrassing dus voor de tweede helft van deze week.





1 opmerking:

  1. Ik ben wel heel benieuwd naar het behang!
    En verder wens ik je vooral veel moed om moeilijke nachten én dagen zoals de vorige door te komen. Sterkte hoor!

    BeantwoordenVerwijderen