vrijdag 12 december 2014

Over regen en knutselen en goede timing


Het is geen weer om een hond door te jagen. En ook voor mij volstond vandaag de bakfietstocht naar school. En toch vind ik het gezellig, die regen en die donkere wolken die nu eens snel, dan weer rustiger voorbij drijven.  Wellicht omdat ik gisteren wat te lang heb nagekaart na een feestje. En omdat ik suiker at, en bijgevolg nog een halfuur toiletactiviteiten voor de boeg had voor het slapen gaan. En omdat de gesprekken gisteren weleens over naaiprojecten gingen. En omdat ik daardoor eindelijk nog eens écht zin heb om iets te maken. Ideale timing voor storm. Want met dit weer vind ik het geen zonde om me boven op te sluiten onder het dakvenster. Kannetje thee bij de hand. Ideetjes in mijn hoofd. En hopelijk straks nieuwe pakjes onder de kerstboom. 







Geen opmerkingen:

Een reactie posten