woensdag 2 december 2015

Julie's - een saars paradijs

Ik ging een tijdje geleden een cadeaubon verzilveren in een winkel die jammer genoeg binnenkort moet sluiten. En het was eindelijk zo'n Espoo-achtige Scandinavische winkel, een klein beetje in de buurt. De Kempen en het Noord-Limburgse land zijn niet klaar voor hip design, zo zou je denken. Maar ik wel, en dus is de cadeaubon vrolijk besteed, en op weg ernaartoe kwam ik nog enkele winkels tegen waar ik geheel toevallig een nieuwjaarsoutfit vond. Heerlijk toch? Maar nog heerlijker was wat ik even nadien ontdekte. Een super tof zaakje met theetjes, vele soorten koffie en chocomelk en gezonde biologische baksels. Met granola, vers fruit en een super saartje-proof interieur. Ik ondervond nog maar eens dat ik mijn fototoestel altijd bij me zou moeten hebben, maar gelukkig heeft een gsm ook een klein cameraatje. Niet al te best, maar de sfeer komt wel tot uiting. Of zoals manlief zei: het saars-paradijs. Ik ben het daarmee eens en ga vast en zeker nog terug. Wie gaat er mee?

Hier alvast foto's van het zaakje. Mijn shop-veroveringen post ik snel, na het bakken van mijn appeltaart ... 

https://www.facebook.com/juliesgeel/






Er is ook een Mrs. always right. Zou misschien wel een beetje bij mij passen. Oeps 




2 opmerkingen: